Схвалено: педрадою
«28» серпня 2021р.
Затверджено:
«28» серпня 2021р.
Річний план роботи
Старобогородчанського закладу
дошкільної
освіти
(ясел-садка) «Джерельце»
на 2021 – 2022 навчальний рік
Директор
закладу дошкільної освіти Барабаш М.І.
Розділ I
Аналіз роботи за 2020 – 2021 навчальний рік
Заклад дошкільної освіти ясла –
садок «Джерельце» - заклад освіти і виховання дітей віком від 2-х до 6-ти
років, який задовольняє потреби дітей у догляді, вихованні і зміцненні їхнього
здоров’я. Заклад дошкільної освіти здійснював
освітню діяльність відповідно до статуту та колективного договору. Функціонує з
1978 року. Проектна потужність – 75 місць. Режим роботи установи – 10год.30хв.;
з 8.00 до 18.30.
Функціонує 4-ри групи:
ранній вік (2 - 3 рік життя);
молодший дошкільний вік (3 –
4 рік життя);
середній дошкільний вік (4 – 5
рік життя);
старший дошкільний вік (5 – 6
рік життя).
У 2020 -2021 навчальному році
в садочку перебувало 95 дітей.
ЗДО
(ясла-садок) «Джерельце» здійснює
свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів
України. Впродовж навчального року ЗДО працював за Базовим Компонентом дошкільної освіти,
програмою «Українське дошкілля», програмою «Впевнений старт» з дітьми старшого
дошкільного віку та річного плану роботи.
Головною
метою нашого закладу на 2020-2021 навчальний рік була: «Організація сучасного освітнього середовища в дошкільному навчальному
закладі, сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та
реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини».
Кількісний склад педагогічних працівників
залишився сталим. 10 педагогічних працівників: директор, 6 вихователів, 1
музичний керівник, 1 практичний психолог, 1 вчитель-логопед. З вищою освітою – 5 педагогів (50%), бакалавр – 1 (10%) базова вища – 4 педагоги (40%).
Вихователі вели щоденники з самоосвіти, у яких відображена їх участь у
різних формах навчально-методичної роботи, організованих методичним кабінетом при управлінні освіти, заходах,
проведених в ясла-садку. На підвищення педагогічної майстерності за круглим
столом був проведений семінар за темою «Система самоосвіти педагогів у ЗДО». На
засіданнях педагогічних рад та нарадах при директорові упродовж року педагоги
звітували про виконання планів самоосвіти.
Кількісний і якісний
аналіз оцінювання методичних заходів, проведених упродовж навчального року
показав, що вони носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли
підвищенню професійної компетентності педагогів.
Завданнями були:
1. Збереження навколишнього середовища через об’єднання
екологічних, соціальних, економічних складників.
2. Урізноманітнення та використання різних форм
і методів спільної роботи з батьками.
3.
Забезпечення
якісного переходу дитини з ЗДО в НУШ.
На виконання першого завдання
проведено майстер-клас «Інтеграція
пошуково-дослідницької діяльності з різними видами діяльності дошкільників»,
презентація на серпневій конференції ТГ «Формування екологічної культури дітей
дошкільного віку». Вихователі формували у дітей цілісний погляд на природу і
місце людини в ній, відповідальне ставлення до навколишнього середовища, до
свого здоров’я, до здоров’я оточуючих. Виховували елементарні норми поведінки
по відношенню до світу природи і навколишнього світу в цілому. Використовували
такі методи екологічного виховання: пошуково-дослідницька діяльність, спостереження,
експеримент, нескладні досліди, праця в природі , гра. Виховання культури сортування сміття та поводження з відходами у всіх
учасників освітнього процесу.
На виконання другого завдання
розміщено інформацію для батьків через публікації у блозі, вайбері. Проведено загальні
батьківські збори та батьківські збори в кожній віковій групі щоквартально. Практичним психологом була проведена робота з батьками : діагностування,
просвіта «Яблуко від яблуньки … або звідки виростає співзалежність», бесіда
«Рятівка десятка для батьків: навчаємо дитину чекати», консультування «Конфлікт
дитини з однолітками: як реагувати дорослим». Медична сестра інформувала
батьків про наявність просвітницької літератури з профілактики різних
інфекційних захворювань. Педагогічний колектив закладу
працював у тісній взаємодії з батьками, залучав родини вихованців до
результативної співпраці у створенні належних умов для життєдіяльності та
розвитку дітей.
На виконання
третього завдання головною умовою забезпечення наступності у вихованні і навчанні є
спрямованість освітнього процесу закладу дошкільної освіти на всебічний розвиток особистості дитини. З
огляду на це використовувався зв’язок програм, методів і
форм навчання в закладі дошкільної освіти. Елементи освітньої діяльності, які
формувалися в процесі навчання на заняттях, забезпечили успішність навчання в
школі. Співпраця ЗДО та НУШ: новий зміст освіти, метою якого є збереження
цінностей дошкільного дитинства, гуманізація навчання, особистісний
підхід, розвиток здібностей дітей (учнів), створення предметно-розвивального
середовища, що в сукупності забезпечують психологічний комфорт і сприяють вияву
творчості дітей, формуванню дослідницького ставлення до навколишнього світу.
Колектив ЗДО
разом з батьками створили розвивальне середовище у кожній віковій групі для
здійснення повноцінного освітньо-виховного процесу. В садочку функціонують
психологічний кабінет, спортивний та музичний зали. У групах створено
предметно-ігрове середовище: куток самотності, художньої творчості, спортивний,
природничий, ігровий тощо з метою розвитку індивідуальних здібностей
дошкільників.
Упродовж навчального року покращилось
матеріальне становище дитячого садка,
завдяки громадському проекту «Зміцнення
матеріально-технічної бази ЗДО ясла-садка «Джерельце» було придбано принтер для
методичної роботи педагогів.
Педагоги ЗДО з особливою увагою
ставились до потреб дітей та запитів батьків вихованців, громадськості села.
Впродовж навчального року
педагоги удосконалювали свою педагогічну майстерність. Вони брали участь у
різноманітних педагогічних заходах при проведенні яких, використовували такі
форми роботи: бесіди-діалоги, обмін досвідом, диспути, ділова гра, бесіда за
круглим столом, тренінги. Використання цих різноманітних методів і прийомів
дозволило сформувати у кожного педагога такий тип мислення, який стає невід’ємною
рисою особистості, забезпечує творчий характер будь-якої праці.
Результатом навчально-виховного процесу було те, що діти 6-го року життя
за результатами психологічної служби готові до навчання в школі.
У ЗДО
впродовж навчального року визначна увага
приділялась харчуванню дітей. Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною
складовою зміцнення здоров’я дітей. Вівся постійний контроль за виконанням
грошових і натуральних норм. Щомісячно аналізувався стан харчування дітей ЗДО.
Це питання виносилося до порядку денного нарад, батьківських зборів. Для
правильної організації харчування складалося щоденне меню. Впродовж року в закладі було
організовано якісне, раціональне , трьох разове харчування.
Постійний контроль
за правильною організацією харчування дітей здійснювався директором та медичною
сестрою. Для зниження захворюваності дітей колективом велася клопітка робота,
зокрема: чітке дотримання режиму, дотримання санітарно-гігієнічних вимог,
організація фізичного виховання, систематичне щеплення дітей і проведення
загартовуючих процедур.
Завдячуючи батьківській допомозі та злагодженій роботі колективу у ЗДО
створені сприятливі умови для розвитку, виховання та навчання дітей, коли в
центрі всього стоїть дитина, її права та законні інтереси, фізичний,
інтелектуальний та культурний розвиток завжди на першому місці.
Підводячи підсумок вище викладеного, вважаю, що всі поставлені перед
колективом завдання – виконані, а проведена робота може бути оцінена добре.
Пропозиції та зауваження батьків приймаємо з вдячністю, з адекватним
реагуванням та враховуємо в подальшій роботі.
Головна проблема Старобогородчанського закладу дошкільної освіти ясла-садка «Джерельце»
на 2021-2022 навчальний рік: «Організація
сучасного освітнього середовища в дошкільному навчальному закладі, сприятливого
для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних
творчих потреб кожної дитини».
Завданнями
ЗДО «Джерельце» на 2021 – 2022
навчальний рік є:
1.
Урізноманітнення та використання різних форм і методів спільної роботи з
батьками.
2.
Створення
та забезпечення здорового, безпечного, комфортного середовища для всіх
учасників освітнього процесу.
3. Підвищення якості освітньої діяльності у закладі дошкільної освіти.
Завдання
на літній оздоровчий період
1. Створення умов для
ефективного оздоровлення дітей улітку шляхом упровадження сучасних освітніх
технологій збереження і формування здоров'я.
2. Продовжити роботу над формуванням
у дітей навичок орієнтування в екстремальних ситуаціях, практичного формування
навичок безпечної поведінки, усвідомлення цінності власного життя і здоров’я.
3. Продовжувати поглиблену
роботу над створенням емоційної сфери дітей дошкільного віку, формувати у них
правильні ціннісні орієнтири засобами мистецтва – творчості, пізнання й
відображення світу через емоції та почуття, засобами музики, театралізованої,
ігрової, суспільної діяльності.
4. Удосконалення рівня розвитку
мови у дошкільників засобами художньої літератури.
5. Засобами активних форм
роботи по ознайомленню дітей з природою сприяти свідомому екологічному
вихованню дошкільників.
Розділ
II
Діяльність
структур колегіального управління
2.1. Загальні збори колективу
№
з/п |
Тема
|
Термін
проведення |
Відповідальні
|
Примітка
|
1. 2. 3. 4. |
1. Як організувати роботу ЗДО під час
пандемії COVID-19 на 2021-2022 н.р. Виконання вимог охорони праці та пожежної безпеки працівниками закладу Правила внутрішнього трудового розпорядку. Завдання на новий навчальний рік. |
Вересень 2021р. Грудень 2021р. Березень 2022р. Травень 2022р. |
директор завгосп медична сестра директор завгосп голова ПК директор завгосп директор завгосп |
|
2.2. Педагогічні ради
1.Завдання навчально-виховної
роботи на 2010-2022
навчальний рік - Аналіз роботи за 2020–2021н.р. - Про організацію та
зміст освітнього процесу в ЗДО
відповідно до інструктивно-методичних рекомендацій МОН України та сучасних
вимог. -Обговорення та затвердження річного
плану роботи ЗДО. - Затвердження комплексних та парціальних програм з певних напрямків освітньої роботи з
вихованцями. |
Серпень 2021р. |
Директор Педколектив Медична сестра |
Інформація Обмін думками Обговорення Огляд |
2. Про впровадження сучасних педагогічних
технологій в педагогічний процес з метою підвищення якості
навчально-виховного процесу. - Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради; - Використання
LEGO в різних видах діяльності дошкільників; - Про організацію
харчування в ЗДО 3. Про спільну роботу ЗДО
та батьків з безпеки життєдіяльності. - Аналіз
виконання рішень попередньої педради; -
Стан
організації безпеки життєдіяльності в дошкільному закладі (за результатами
тематичного вивчення); - Про
організацію протипожежної роботи з батьками; - Про
організацію цивільного захисту 4.Про підсумки роботи ЗДО за 2021/2022
навчальний рік. - Аналіз
виконання рішень попередньої педагогічної ради; - Рівень засвоєння дітьми знань умінь, навичок у світлі Базового
компонента дошкільної освіти (результати моніторингу); - Психологічна готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання
в школі; - Організація літнього оздоровлення дітей. Обговорення та затвердження
плану роботи закладу на літній період. |
листопад 2021р. лютий 2022р. травень 2022р. |
Директор педколектив Директор Педколектив Директор Медична сестра Педколектив |
Доповідь Обмін думками Захист інновацій Інформація Обмін думками Обговорення Лекція обговорення обмін думками |
2.3. Виробничі наради
№
з/п |
Тема
|
Термін
проведення |
Відповідальні
|
Примітка |
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. |
- Затверодження графіків роботи працівників - Дотримання санітарно-гігієнічних умов навчання та
виховання дітей - Харчування дітей. Виконання норм. - Формування культурно - гігієнічних навичок у
дітей в різних вікових групах. - Дотримання
інструкцій з життєбезпеки, охорони життя та здоров’я дітей . - Зміцнення здоров’я та
зниження захворюваності дітей - Про дотримання
інструкцій внутрішнього трудового
розпорядку - Про дотримання правил
пожежної безпеки -Про організація
роботи працівників в літній період |
Вересень 2021р. Жовтень 2021 р. Листопад 2021 р. Грудень 2021р. Січень 2022р. Лютий 2022р. Березень 2022р. Квітень 2022р. Травень 2022р. |
директор директор медична сестра, завгосп директор медична сестра, завгосп директор педагогічний колектив медична сестра директор медична сестра директор медична сестра директор завгосп директор завгосп директор завгосп |
|
2.4. Створення комісій
№
з/п |
Назва
комісії |
Голова
комісії |
Члени
комісії |
Уповноваже-ння (коротко) |
Форма
затвердж-ення складу комісії |
Термін
перевірки їх діяль-ності |
1. |
Щодо контролю за станом
харчування |
директор |
БарабашМ.І. Згоба Г.В. Романишак Г.І Смук М.М. Маслій М.В. (кухар) |
Забезпечення виконання норм харчування та урізноманіт-нення меню |
Наказ № |
|
2. |
Щодо охорони праці та безпеки життєдіяльності,
цивільного захисту, пожежної безпеки |
директор |
Барабаш М.І. Згоба Г.В. Домінська Л.Ф Смук М.М. Маслій М.В. (помічник вихователя) |
Наявність інструкцій на робочих місцях та їх дотримання |
Наказ № |
|
3. |
Щодо організації та проведення експертизи
цінності документів |
директор |
Барабаш М.І. Мокан С.М. Григоровська О. |
|
Наказ № |
|
Розділ
IIІ
Діяльність методичного кабінету
3.1.
Семінари
№
з/п |
Тема,
зміст роботи |
Термін
проведення |
Відповідальні |
Форма
проведення |
Примітка |
1. 2. |
Профілактика мовленнєвих порушень у дітей
дошкільного віку. Сучасні підходи
до створення розвивального середовища в ЗДО |
листопад 2010р. березень 2021р. |
Возьна А.В. Згоба Г.В. |
Презентація Ток-шоу |
|
3.2.
Семінари-практикуми
№
з/п |
Тема,
зміст роботи |
Термін
поведення |
Відповідальні |
Форма
проведення |
Примітка |
1. 2. |
Використання
нетрадиційних технік зображувальної діяльності у формуванні творчих здібностей
дітей дошкільного віку Формування базових якостей особистості дитини
в умовах сучасного закладу дошкільної освіти |
жовтень 2021р. лютий 2022р. |
Цахнів О.В, Паньків Л.В. |
Майстер-клас Круглий стіл |
|
3.3.Консультації для педагогічних працівників
№ з/п |
Тема,
зміст роботи |
Термін проведення |
Відповідальні |
Форма проведення |
1. 2. 3. 4. |
Завдання вихователя в період адаптації дітей
до дошкільного закладу Сучасні підходи до організації Створення умов для виховання творчої
особистості кожної дитини Безпека життєдіяльності дітей-важливий аспект навчально-виховного
процесу в ЗДО. |
вересень Листопад Лютий Квітень |
Григоровська О.Б. Паньків Л.В. Романишак Г.І. Домінська Л.Ф. |
Доповідь Майстер-клас Круглий стіл Виступ |
3.4.
Відкриті покази різних
видів роботи
№
з/п |
Тема,
зміст роботи |
Термін
проведення |
Відповідальні
|
Форма
проведення |
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. |
Використання нетрадиційних технік малювання на заняттях зображувальної діяльності . Використання пальчикового театру як чудовий
засіб збагачення мовленнєвого досвіду дитини. Використання різних видів театру з дітьми
середнього дошкільного віку. «З LEGO граємось,
з LEGO розвиваємось (Інтегровані заняття з
використанням LEGO-технологій) Використання інтерактивних технологій під час
музичного заняття. Використання дитячого фольклору і
художнього слова для розвитку мовленнєвої активності дітей Використання основних небезпечних чинників
довкілля з безпеки життєдіяльності. Розвиток фонематичних процесів
у дітей старшого дошкільного віку. |
Вересень Жовтень Листопад Грудень Січень Лютий Березень Квітень |
Цахнів О.В. Григоровська О.Б. Домінська Л.Ф. Паньків Л.В. Уманців Г.І. Романишак Г.І. Згоба Г.В. Возьна А.В. |
Заняття Гра-заняття Заняття Гра-заняття Заняття Комплексне заняття Гра-заняття Заняття |
3.5
Заходи з атестації
№ з\п |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Примітка |
1 |
Поновити інформацію для педагогів дошкільного
навчального закладу в куточку з атестації |
До 01.09.2021 |
Директор |
|
2 |
Переглянути перспективний план атестації
вихователів, внести необхідні зміни. |
Вересень, 2021 |
Директор |
|
3 |
Ознайомити педагогічний колектив з нормативними
документами щодо проведення атестації. |
Вересень, 2021 |
Директор |
|
4 |
Видати наказ про створення атестаційної комісії у
2020-2021 навчальному році та затвердити її склад |
До 01.10.2021 |
Голова атестаційної
комісії |
|
5 |
Прийняти заяви від педагогічних працівників на проходження
позачергової атестації. |
До 05.10.2021 |
Голова атестаційної
комісії |
|
6 |
Розглянути подані документи, затвердити графік
проведення атестації, довести його під особистий підпис до відома педагогів,
які атестуються. |
До 05.10.2021 |
Атестаційна комісія |
|
7 |
Видати наказ про проведення атестації педагогічних
працівників у 2021 - 2022 навчальному році |
До 05.10.2021 |
Директор |
|
8 |
Надати відділу освіти територіальної громади відомості
про атестацію педагогічних працівників, які атестуються комісією ІІ рівня |
До 01.10.2021 |
Директор |
|
9 |
Підготувати бланки атестаційних листів встановленого
зразка. |
Березень, 2022 |
Директор |
|
10 |
Проведення відкритих занять, виховних заходів,
проектів, режимних моментів, свят педагогами, які атестуються. |
За графіком |
Педагоги, атестаційна комісія |
|
11 |
Провести співбесіди з педагогами, моніторинг знань
вихованців з метою об’єктивної оцінки роботи педагога. |
Жовтень- березень, 2021 – 2022 |
Члени атестаційної комісії |
|
12 |
Завершити вивчення роботи педагога, оформити
атестаційні листи. |
До 10 березня 2022 |
Атестаційна комісія |
|
13 |
Ознайомити педагогів з характеристикою під особистий
підпис. |
За 10 днів до засідання |
Секретар атестаційної комісії |
|
14 |
Провести засідання атестаційної комісії, розглянути
атестаційні матеріали, заслухати презентації, портфоліо , звіти педагогів,
які атестуються. |
За графіком |
Голова атестаційної комісії |
|
15 |
Видати наказ за результатами атестації, надати
матеріали для перерахунку заробітної платні, відповідно до тарифного розряду. |
Березень, 2022 |
Голова атестаційної комісії |
|
16 |
Видати наказ про результати атестації. |
Квітень, 2022 |
Голова атестаційної комісії |
|
17 |
Звіт про результати атестації надати до відділу освіти
Старобогородчанського ОТГ. |
Квітень, 2022 |
Секретар атестаційної комісії |
3.6
Система
моніторингу якості освіти
Форма проведення |
Тема та зміст заходу |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка
|
Спостереження |
Медико-педагогічне обстеження дітей з фізичного розвитку |
Листопад, квітень |
вихователі медична сестра |
|
Спостереження |
Моніторинг рівня знань, умінь та навичок дітей дошкільного віку |
вересень,
грудень, травень |
директор
вихователі |
|
Тестування |
Обстеження дітей на звукову вимову |
вересень,
квітень |
вихователі
груп |
|
Тестування |
Психологічна
діагностика |
2р/рік |
практичний психолог |
|
Анкетування |
Моніторинг організації освітнього процесу в ЗДО (за
результатами анкетування вихователів, батьків) |
за
потребою |
директор
вихователі |
|
Огляд |
Моніторинг навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в ЗДО |
вересень жовтень |
вихователі |
|
Розділ IV.
Адміністративно-господарська
діяльність
4.1. Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних
умов
№
з/п |
Назва |
Термін
проведення |
Відповідальні
|
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. |
Систематично перевіряти виконання службових обов’язків працівниками ЗДО. Комплектація вікових груп відповідно до віку дітей. Тарифікація працівників. Робота з трудовими книжками, особовими картками та справами
працівників. Річні звіти. Звірка та виконання кошторису. Придбання нового ігрового обладнання для спортивно-ігрового
майданчика. Ремонт спортивно-ігрового обладнання (старого). Здійснення контролю за харчуванням. Придбання столового посуду. Підготовка ЗДО до зимового періоду. Забезпечення своєчасного проходження
медичного обстеження працівників. Здійснення контролю за економією електроенергії та газу. Організація весняних робіт на грядках д/з, посадка квітів |
1 раз в тиждень Вересень 2021р. Вересень 2021р. Жовтень 2021р. Грудень 2021р. Грудень 2021р. Вересень 2021р. Вересень 2021р. 1 раз на тиждень Серпень 2021р. Жовтень 2021р. Протягом року Протягом року Квітень 2022р. |
Директор Директор Директор Директор Директор Директор Директор Завгосп Директор Завгосп Завгосп Колектив Медична сестра директор завгосп Директор завгосп колектив |
4. 2. Інструктажі з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності,
пожежної безпеки
№ з\п |
Заходи
|
Термін
|
проведення |
відповідальні |
примітка |
місяць |
тиждень |
||||
1. 2. 3. 4. 5. 6. |
Проведення вступного інструктажу для осіб, яких приймають на роботу. Повторний інструктаж для працівників залучених до робіт з підвищеною
небезпекою. Повторний інструктаж для інших працівників. Позаплановий інструктаж: - при введенні в дію нових або
переглянутих нормативно-правових актів з охорони праці, а також при внесенні
змін і доповнень до них; - при порушеннях працівниками вимог нормативно-правових актів з охорони
праці, що призвели до травм , аварій, пожеж; - при перерві в роботі виконавця робіт більш, ніж на 30 календарних днів
– для робіт підвищеної небезпеки, і решти робіт – понад 60 днів. Цільовий інструктаж: - при аварії або стихійного лиха; - при проведенні робіт на які відповідно до законодавства оформлюють
наряд-допуск, наказ. Перевірка знань з інструктажів |
До початку роботи 1 раз на 3 місяці 1 раз на 6 місяців По мірі необхідності По мірі необхідності Після проведення кожного з
інструктажів |
На робочому місці |
директор директор, завгосп директор завгосп директор директор директор, завгосп |
|
4.3
Санітарно-просвітницька робота
№ з/п |
Зміст роботи |
відповідальні |
термін |
примітка |
1. 2. 3. 4. 5. 6 7. 8. 9. |
Як організувати роботу дошкільного закладу під час пандемії COVID-19? Правила роботи ЗДО під час карантину Вести постійний
контроль за санітарним станом приміщень, ігрових майданчиків Контроль за
виконанням співробітниками правил особистої гігієни Контроль за
своєчасною зміною постільної білизни,
рушників, серветок. Контроль за
проведенням генеральних прибирань та розподілом обов’язків серед технічного
персоналу. Проведення бесід і
лекцій для батьків та працівників закладу з питань раціонального харчування
дітей, профілактики різних захворювань. Повідомлення
персоналу та батьків про наявність санітарно- просвітницької літератури з
профілактики різних інфекційних захворювань. Випуск санбюлетня. |
Директор Завгосп медична сестра Директор Завгосп Медична сестра Директор Завгосп Медична сестра Директор Медична сестра Директор Медична сестра Директор Завгосп Медична сестра Директор Педагоги Медична сестра Директор Педагоги Медична сестра Медична сестра |
1 раз в тиждень При потребі Щоденно 1 раз в тиждень 1 раз у 10 днів 1 раз в тиждень 1 раз в місяць В міру надходження 1 раз в місяць за потребою |
|
Розділ V
Організаційно-педагогічна робота
5.1. Взаємодія з батьками
5.1.1. Загальні батьківські збори
№ з/п |
Тема, план |
Термін проведення |
Відповідальні |
Форма проведення |
1. 2. |
«Спільна
взаємодія батьків та педагогів у чіткій
усвідомленості своєї ролі та відповідальності» - Організація харчування та медичного
обслуговування дошкільників; - Завдання та зміст навчально-виховної роботи ЗДО на 2020/2021 навчальний рік; - Вибори батьківського комітету
закладу. Формування світогляду дитини в умовах сімейного виховання. - Сімейні
взаємин як чинник розвитку дитини. - Раціональне харчування.
Отруєння грибами. Профілактика отруєнь грибами. Профілактика йододефіцитних
захворювань. |
Вересень 2021р. травень 2022р. |
Завідувач Психолог Вихователі Медична сестра логопед Завідувач педколектив психолог медична сестра логопед |
Класична Класична |
5.1.2.
Групові батьківські збори
5.1.3. Група раннього віку (3 р.ж.)
№ з/п |
Тема
|
Термін
проведення |
Відповідальні
|
Форма проведення |
1. 2. 3. |
Адаптація дитини до дошкільного закладу. Розвивайте мовлення дитини з раннього віку. Виховання прикладом |
вересень 2021р. січень 2022р. квітень 2022р. |
Григоровська О.Б Паньків Л.В. Мокан С.М. Романишак Г.І. Григоровська О.Б. Григоровська О.Б. Мокан С.М. |
Класична Класична Класична |
5.1.4. Група молодшого дошкільного віку
(4 р.ж.)
№ з/п |
Тема,
назва |
Термін
проведення |
відповідальні |
Форма
проведення |
1. 2. 3. |
Виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку Чим граються наші діти? З чого починати виховання? |
Вересень 2021р. Лютий 2022р. Квітень 2022р. |
Згоба Г.В. Паньків Л.В. Згоба Г.В. Паньків Л.В. Згоба Г.В. Паньків Л.В. |
класична класична класична |
5.1.5. Група середнього віку
(5 р. ж.)
№ з/п |
Тема,
назва |
Термін
проведення |
Відповідальні
|
Форма
проведення |
1. 2. 3. |
Пріоритети сімейного виховання. Як розвивати зв’язне мовлення дітей середнього дошкільного віку. Виховання гуманних почуттів і відносин у
дошкільнят. |
вересень 2021р. Лютий 2022р. Квітень 2022р. |
Домінська Л.Ф. Романишак Г.І. Домінська Л.Ф. Романишак Г.І. БарДомінська Л.Ф. Романишак Г.І. |
Класична Класична Класична |
5.1.6. Група старшого дошкільного віку.
(6 р.ж.)
№
з/п |
Тема,
назва |
Термін
проведення |
Відповідальні |
Форма
проведення |
1. 2. 3. |
Родина – осередок формування особистості дитини. Морально-етичне виховання та особистісний
розвиток старшого дошкільника в дитячому садку та в колі сім’ї. Підготовка старших дошкільників до навчання в
школі. |
Вересень 2021р. Січень 2022р. Квітень 2022р. |
Цахнів О.В. Згоба Г.В. Цахнів О.В. Згоба Г.В. Цахнів О.В. Згоба Г.В. Мокан С.М. |
Класична Класична Класична |
5.2. Співпраця із закладом
загальної середньої освіти
№ з/п |
Зміст
роботи |
Термін
|
Виконавці
|
Відмітка |
1. 2. 3. 4. 5. 6. 1. 2. 3. 4. 5. 1. 2. 3. 4. 5. 6. |
Організаційна робота Організація предметно-ігрового середовища і життєвого простору з
метою забезпечення різноманітної діяльності
дітей дошкілля і початкової школи з урахуванням їхніх вікових і
індивідуальних інтересів. Впровадження нових форм організації діяльності дітей. Проведення екскурсій, спільних заходів для дошкільнят і учнів
початкової школи (запрошення дошкільнят
до шкільної бібліотеки, спортивної та актової зали; на свято Першого та
Останнього дзвоника тощо) Забезпечення єдиного підходу під час формування у дітей основних
життєвих компетентностей. Проведення вчасного медогляду дітей, аналіз даних про стан здоров’я та рівень фізичного розвитку дошкільнят старшої
групи та учнів 1-х класів. Адміністративний контроль за адаптацією першокласників. Методична робота Робота вчителів початкових класів і вихователів у спільному МО. Проведення спільного теоретико-практичного семінару з питань
наступності та адаптації дітей до навчання
в школі. Обговорення інноваційних технологій;
результатів моніторингу тощо. Вивчення та аналіз програми розвитку у дошкільний період і в
початковій школі; вимог, визначених у нормативних документах. Взаємовідвідування занять у
старшій групі дошкілля учителями початкової школи; відвідування уроків 1-4 класах вихователями. Вивчення індивідуальних та
психо-фізичних особливостей кожної дитини, рівня її розвитку, починаючи зі
старшої групи дошкілля. Психодіагностична та
корекційно-розвивальна робота Проведення психодіагностичної роботи з дітьми 5-6-річного віку,
спрямованої на виявлення рівня та особливостей розвитку дитини, її готовності
до навчання. Робота з батьками Участь педагогів школи в батьківських зборах ЗДО. Організація психолого-педагогічних консультацій для батьків. Обладнання куточків для батьків у ЗДО. (матеріали з
тем «Підготовка дітей до школи», «Що повинен знати і уміти першокласник»
тощо). Організація бесід, консультацій для
батьків майбутніх першокласників. Розміщення інформації для батьків через публікації на блозі під
рубрикою «Готуємося до школи». |
Вересень Постійно Постійно Постійно Вересень I
семестр Постійно Квітень листопад лютий-березень постійно Квітень-травень Вересень-жовтень Постійно Лютий Квітень Квітень |
Вихователі дошкілля Вчителі поч. класів Вихователі дошкілля Вчителі поч. класів Заступник ВР Вихователі дошкілля Вчителі поч. класів Вихователі дошкілля Вчителі поч. класів Адміністрація Вихователі дошкілля Вчителі поч. класів Адміністрація Заступник НВР Заступник НВР Вихователі дошкілля Вчителі поч. школи Вихователі дошкілля Вчителі поч. школи Вихователі дошкілля Вчителі поч. школи Практичний психолог Вчителі поч..школи Практичний психолог Вихователі Вчителі поч..школи Вихователі Практичний психолог Вихователі Вчителі поч..школи Методист |
|
5.3.Проведення спільних заходів з фізкультурно-оздоровчого,
художньо-естетичного циклів
5.3.1. Перспективний
план розваг
на 2021-2022 навчальний рік (1, 3 тиждень)
(вихователі)
Вересень: 1. Фізкультурні розваги
2. Мандрівка в осінню казку.
Жовтень: 1. Фізкультурні розваги
2. Ходить
гарбуз по городу.
Листопад: 1. Фізкультурні розваги
2. Чарівний пензлик.
Грудень: 1. Фізкультурні розваги
2. Жартівливі посиденьки.
Січень: 1. Фізкультурні розваги
2. Колядує Україна.
Лютий: 1. Фізкультурні розваги
2. Зимове диво.
Березень: 1. Фізкультурні розваги
2. Т.Г.Шевченко – великий син українського
народу.
Квітень: 1. Фізкультурні розваги
2. Мова рідна, слово рідне.
Травень: 1. Фізкультурні розваги
2. Флешмоб «Прощавай садок дитячий».
5.3.2. Перспективний
план музичних розваг
на 2021-2022 навчальний рік (2, 4 тиждень)
Вересень: 1. «Нас вітає дитсадок».
2. День
уродин.
Жовтень: 1. Музична скринька.
2. День
уродин.
Листопад: 1. Музична подорож до
осіннього лісу.
2.
День уродин.
Грудень: 1. День уродин.
2. Зимонька прийшла ігри,
забави , потішки принесла.
Січень: 1. День
уродин.
2. Забавлянки.
Лютий: 1. День
уродин.
2. Музична подорож до зимового лісу.
Березень: 1. Потішки співаємо на брязкальцях
граємо.
2. День
уродин.
Квітень: 1. У бабусі на подвір’ї.
2. День уродин
Травень: 1. День
уродин
2. «У світі музичних інструментів.
5.3.3. Перспективний
план свят
на 2021-2022 навчальний рік
Ранній вік ( 3-й рік життя)
1. Новорічне свято.
2. Весна на поріг.
Молодший
дошкільний вік (4-й рік життя)
1. Музична казка «Під
грибком».
2. Зимові забави.
3. Мама і весна.
Середній дошкільний вік (5-йрік життя)
1. Осінь в наш садок
прийшла.
2. Новорічне свято.
3. «Ми маму вітаєм зі
святом.
Старший
дошкільний вік (6-й рік життя)
1. Осінній бал.
2. Новорічне свято.
3. Свято мами і весни.
4. «Прощавай садочок.
Розділ VI
Внутрішня система оцінювання
якості освітньої діяльності
6.1.
Вивчення стану організації освітнього процесу
№ з/п |
Вид |
Напрям вивчення |
Термін вивчен-ня |
Форма узагаль-нення |
Відпові- дальні |
Відмітка про вико-нання |
1 |
комплексне |
Комплексне вивчення рівня життєдіяльності дітей в групах
(молодшого та середнього дошкільного віку) |
Січень 2022
р. |
довідка |
директор,
вихователі |
|
2 |
тематичне |
Стан роботи з розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку у старших
дошкільних групах |
Березень
2022 р. |
довідка |
директор,
вихователі |
|
3 |
Вибіркове
вивчення |
Виховання у дітей навичок самообслуговування |
Упродовж
року |
Контрольні
картки |
директор,
медична сестра |
|
Дотримання режиму дня з урахуванням вимог програми |
Система-тично |
Контрольні
картки |
директор,
медична сестра |
|||
Виконання рухового режиму протягом дня |
Система-тично |
Контрольні
картки |
директор,
медична сестра |
|||
Організація і проведення прогулянок упродовж дня |
Система-тично |
Контрольні
картки |
директор,
медична сестра |
|||
Якість
проведення ранкової гімнастики |
Система-тично |
Контрольні
картки |
директор,
медична сестра |
|||
Виховання
культурно-гігієнічних навичок |
Система-тично |
Контрольні
картки |
директор,
медична сестра |
|||
4 |
Попереджувальне
вивчення |
Підготовка педагогів до робочого дня |
Постійно |
Контрольні
картки |
директор,
медична сестра |
|
Зміст, якість, своєчасність перспективного та календарного планування |
Система-тично |
Контрольні
картки |
директор,
медична сестра |
|||
Створення умов для організації трудової діяльності дітей |
Упродовж
року |
Контрольні
картки |
директор,
медична сестра |
|||
Створення умов для самостійної рухової діяльності |
Упродовж
року |
Контрольні
картки |
Завідувач,
вих.-мет. |
|||
Створення умов адаптації дітей до умов закладу дошкільної освіти |
Упродовж
року |
Контрольні
картки |
директор,
медична сестра |
|||
5 |
Епізодичне
вивчення |
Зміст
ігрових зон |
Упродовж
року |
Контрольні
картки |
директор |
|
Оформлення
народознавчих осередків |
1 раз на
квартал |
Контрольні
картки |
директор |
|||
Використання ігрових прийомів організації режимних процесів |
Упродовж
року |
Контрольні
картки |
директор |
|||
Форми роботи з батьками з адаптації дітей до умов ДНЗ |
Упродовж
року |
Контрольні
картки |
директор |
|||
Організація
свят, розваг, ранків |
Упродовж
року |
Контрольні
картки |
директор |
|||
Організація та проведення фізкультури на свіжому повітрі |
Упродовж
року |
Контрольні
картки |
директор |
|||
Перевірка виконань рекомендацій оперативного контролю |
постійно |
Контрольні
картки |
директор |
|
||
6. |
Підсумкове вивчення інформація до педради |
Перевірка навчальних досягнень дошкільників |
Грудень травень |
Контрольні картки |
Директор |
|
|
|
Діагностика рівня
виконання БКДО, формування життєвої компетенції дошкільників |
Вересень травень |
Контрольні картки |
Директор |
|
|
|
Тестування
дітей ст. груп на визначення психологічної готовності до навчання в школі |
Квітень травень |
протокол |
Практичний психолог |
|
6.2.
Охорона праці, безпека життєдіяльності
№ з\п |
Заходи
|
Термін
|
проведення |
відповідальні |
примітка |
місяць |
тиждень |
||||
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. |
З метою зміцнення
та збереження здоров’я кожного вихованця та
працівників ЗДО: - на робочому місці; - позачергові
інструктажі на час вступу на роботу; Ознайомлення працівників
з посадовими інструкціями. З метою запобігання
нещасних випадків стежити за дотриманням техніки безпеки у групах і на
майданчиках. Надати методичну
допомогу вихователям з впровадження валеологічних знань у практику роботи з
дітьми. Надати методичну
допомогу вихователям з пропаганди правил пожежної безпеки та техніки безпеки
серед дітей, проведення занять на цю тематику. Розробити та
організувати заходи спрямовані на дотримання дітьми правил дорожнього руху. Провести «Тиждень
безпеки дитини в ЗДО» |
Вересень Березень Березень Впродовж року Впродовж року Впродовж року 1 раз на квартал 1 раз в квартал |
4 тиждень місяця 4 тиждень місяця 3 тиждень місяця |
директор, завгосп директор директор завгосп голова ПК директор вихователі директор педагоги педагоги |
|
6.3. Організація харчування
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальні |
Термін |
Примітка |
1. 2. 3. 4. 5. 6. |
Контроль дотримання
санітарно-гігієнічних правил під час приготування їжі та кулінарну обробку
продуктів. Перевірка якості
приготування їжі та ведення за формою різних журналів. Контроль за
закладкою продуктів до котла. Складання щоденного
та перспективного меню. Розрахунок
калорійності. Контроль за
строками реалізації продуктів, що швидко псуються. |
Директор Медична сестра Директор Педагоги Директор Медична сестра Директор Завгосп Медична
сестра Кухар Директор Медична сестра Директор Медична сестра |
Щоденно 1 раз в тиждень Щоденно Щоденно Щоденно Щоденно |
|
6.4. Організація роботи з цивільного захисту
№ з/п |
Зміст |
Термін |
Відповідальний |
1. 2. 3. 4. 5. |
Стан цивільного захисту та заходи щодо його покращення Підготовка і проведення «Дня цивільного захисту» Підготовка і проведення «Тижня безпеки дитини» Видати накази: - Про організацію і ведення цивільного захисту. - Про створення комісії з питань надзвичайних ситуацій. - Про призначення комісії з питань евакуації. - Про підготовку та проведення «Дня цивільного заходу», «Тижня безпеки
дитини». - Про підсумки підготовки з цивільного захисту в 2021р. і завдання на 2022р. Затвердити плани: - План реагування на надзвичайні ситуації. - План евакуації. - План основних заходів з підготовки цивільного захисту на 2022 рік. - План підготовки і проведення «Дня цивільного захисту"» «Тижня
безпеки дитини». - План підготовки та підвищення кваліфікації керівного складу. |
лютий на педраду травень квітень січень січень лютий березень травень січень січень грудень січень впродовж року |
директор, завгосп медична
сестра директор, педколектив, завгосп,
медична сестра директор, педколектив, медична
сестра директор директор директор директор директор директор директор директор директор директор |
Немає коментарів:
Дописати коментар