понеділок, 11 жовтня 2021 р.

 

Старобогородчанський

заклад дошкільної освіти ( ясла – садок ) «Джерельце»

                                        Старобогородчанської сільської ради

 

  Схвалено:                                                                                                 Затверджено:

Педагогічною радою закладу                                              загальними зборами колективу

Протокол № 1 від 28.08.2021р.                                           Протокол № 1 від 29.08.2021р.

                                                                                        Директор ______________________                                                             

 

 

 

 

Програма (стратегія) розвитку

Старобогородчанського

закладу дошкільної освіти

(ясел – садка)  «Джерельце»

на період   2021р. -  2026р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

 

Вступ

1.Паспорт Програми розвитку ………………………………………………..  

2. Мета , завдання , принципи роботи,

пріоритетний напрямок розвитку закладу…………………………………….

3.Проєкти з реалізації завдань програми………………………………………

    1. Проєкт «Формування іміджу закладу»

    2. Проєкт «Кадри»

    3. Проєкт «Освітнє, інклюзивне та мотивуюче  середовище закладу вільне від будь   яких форм насильства»

    4. Проєкт «Виховання та розвиток особистості»

    5. Проєкт «Соціально – психологічний супровід освітнього процесу, робота з сімєю»

    6. Проєкт «Матеріально – технічне забезпечення»

    7. Проєкт «Здоровязберігаюче середовище»

    8. Проєкт «Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти та планування в ЗДО»

4. План – графік проведення внутрішнього моніторингу результатів навчання та розвитку дітей дошкільного віку та самооцінювання роботи педагогічних працівників та управлінської діяльності

 

 

                                                              Вступ

Стратегія розвитку закладу визначає основні напрями, пріоритети , завдання  та їх реалізацію засобами кадрової , соціальної політики, управлінням і фінансуванням. Структурними і змістовними змінами в розвитку освітньої системи ЗДО.

        Планування розвитку освітньої системи до 2026 року зумовлено необхідністю кардинальних змін , спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності закладу , вирішення стратегічних завдань, що стоять перед  закладом в нових економічних та соціокультурних умовах.

 Дошкільна освіта – це стратегічний ресурс який   сприяє  цілісному розвитку дитини, забезпечує розвиток її фізичних, інтелектуальних, творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок. Планування розвитку  закладу зумовлено необхідністю змін спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності закладу .Враховуючи  вимоги сьогодення , увага працівників закладу  все більше фокусується на створені закладу на

-          основі сучасного менеджменту,

-         створення умов для збереження , зміцнення здоров я дітей

-         включення в роботу закладу батьків, громадськість

-         інтенсифікації педагогічної праці, підвищення її якості та результативності щодо застосування сучасних освітніх технологій

                  Стратегія розвитку закладу визначає основні напрями ,пріоритети, завдання та їх реалізацію засобами кадрової , соціальної політики, управлінням і фінансуванням , структурними та змістовними змінами в розвитку освітньої системи закладу дошкільної освіти. Вона скеровує учасників освітнього процесу до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти.  Містить комплекс методичних, матеріально – технічних ,управлінських проектів із визначенням шляхів їх реалізації та джерел фінансування. У ній  враховано потреби батьків .Покликана суттєво покращити матеріально – технічне забезпечення закладу та якість освіти в закладі.

 

                                                                   Паспорт

                                                       Програми розвитку

 

Назва

 Програма розвитку Старобогородчанського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) «Джерельце»

Тип програми

Програма розвитку

Підстава для розробки програми

Необхідність удосконалення змісту діяльності закладу

Нормативно – правова база

Конституція України, Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період 2012- 2021 року, Закони України: Про дошкільну освіту, Про охорону дитинства, Про захист персональних даних

 

 

Розробник

Старобогородчанський заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Джерельце»

Керівник

Барабаш Марія Іванівна

Авторський колектив

Директор  Барабаш Марія Іванівна, вихователь  вищої кваліфікаційної категорії

Учасники програми

Колектив Старобогородчанського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) «Джерельце»

Мета

Створити сучасний освітній простір у закладі який забезпечить потреби дітей у якісній освіті та потреби педагогів  у розвитку власної професійної компетентності.

Сприяти створенню комфортного середовища для праці технічного та обслуговуючого персоналу  .

Удосконалення системи моніторингу якості освіти

Завдання

Створити умови для формування здоровязбережувального середовища  в освітньому закладі.

Організація освітнього середовища  та процесу в закладі що забезпечує здобувачам освіти розвиток, виховання та навчання, реалізацію творчих, культурних , інтелектуальних можливостей дитини шляхом впровадження інноваційних технологій , альтернативних методик.

Оптимізація роботи з батьками та громадськістю, школою

Модернізація матеріально – технічної бази закладу, впровадження в практику роботи закладу ІКТ, компютерно-орієнтованих технологій

Удосконалення професійної компетентності педагогів в умовах закладу та системі підвищення кваліфікації

Удосконалення механізму моніторингу освітнього процесу

Забезпечення якісного управління закладом на основі сучасного менеджменту.

Терміни реалізації

2021 – 2026рр.

Етапи реалізації

Організаційно – проектуальний етап : січень -серпень 2021р.

-         Розробка програми

-         Розробка інноваційних проектів

-         Виявлення ресурсів для реалізації програми

Етап реалізації програми

-

 

 

Структура Програми

 

1.     Паспорт Програми.

2.     Аналіз діяльності ЗДО.

3.     Проєкти з реалізації завдань

4.     Компоненти внутрішньої системи забезпечення якості освіти та освітньої діяльності закладу

 

 

 

Ресурсне забезпечення Програми

 

Бюджетне фінансування

Позабюджетне фінансування

Цільові кошти

 

 

 

.

2. Мета, завдання, принципи роботи, пріоритетний напрямок розвитку закладу

2.1.  Загальна характеристика   Старобогородчанського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) «Джерельце»

Заклад дошкільної освіти   побудований в тихому мальовничому куточку с.Старі Богородчани, вул. Січових Стрільців, 85,  у 1978 році. Розрахований на 4 груп. В закладі є музичний  та фізкультурний зали. Проектна потужність закладу – 75 дітей. Реальна наповнюваність – 102 дітей. На сьогодні в дошкільному закладі функціонують 4 груп , з них:

1 група ясельного віку,

3 дошкільних групи

Всі групи загального розвитку.

У ЗДО створені сприятливі умови для формування життєвої компетентності дошкільників.

Загальна площа земельної ділянки 0.7054 га, обладнано 4 дитячих майданчиків, опалювальна площа становить 817,1  м.кв.

Штатний розпис не відповідає вимогам типового. Кількість працівників – 24

З них:

–  10 педагогічних ,

–  14 – обслуговуючого  персоналу .

Головною метою ЗДО є організація сучасного освітнього середовища в дошкільному навчальному закладі, сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

Діяльність колективу ЗДО спрямовується на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

1.     Урізноманітнення та використання різних форм і методів спільної роботи з батьками.

2.     Створення та забезпечення здорового, безпечного, комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу.

3.     Підвищення якості освітньої діяльності у  закладі дошкільної освіти.

 

2.2. Аналіз діяльності ЗДО «Джерельце»

 

Напрямок діяльності

 

Сильні сторони

(Потенційні внутрішні переваги)

 

Слабкі сторони

(Потенційні внутрішні недоліки)

Організація освітнього процесу

1.Чітке планування освітнього процесу за режимом дня.

2. Широке впровадження ІКТ-технологій в освітню роботу закладу. 80 % педпрацівників володіють комп’ютером.

3.Належний розвиток, навчання, виховання дітей дошкільного віку, підготовка до навчання в школі

4. Належний рівень програмно-методичного забезпечення для успішної організації освітнього процесу.

5.Гнучкість, диференціація педагогічного процесу

6.Високий показник власних напрацювань колективу:

Розробка методичних рекомендацій вихователями закладу з мовленнєвого,художньо-естетичного розвитку,економічного,народознавчого виховання, музейної педагогіки

7.Впровадження в практику роботи інновацій

8.Участь та призові місця педагогічного колективу в міських та обласних конкурсах.

1. 1. Недостанє забезпечення матеріально-технічної бази сучасним стандартам.

Кадрова політика, управління персоналом

1.Ефективний менеджмент, перевага демократичного стилю управління.

2.Належний рівень професійної компетентності персоналу.

3.Моральна і психологічна згуртованість колективу.

4. Чіткість в розподілі та якісне виконання обов’язків.

1. Недостатнє бажання педагогів закладу друкувати свої надбання на сторінках періодичних видань.

Маркетинг

1.    Позитивний імідж дошкільного закладу в місті.

2.    Висвітлення інформації про діяльність дошкільного закладу

2. Висока наповнюваність груп.

Інновації

1. Активне використання та впровадження педагогами  інноваційних та педагогічних технологій в освітній процес.

2. Систематичне використання в освітньому процесі проектної технології

 

1. Недостатність фінансування для більш широкого впровадження та використання інноваційних технологій, альтернативних методик

Фінансування

1.Стабільність бюджетного фінансування.

1.Недостатність коштів на незахищених статтях.

2. Недостатність фінансування для забезпечення стимулюючих виплат педагогам.

Матеріально-технічне забезпечення

1. 100%  заміна віконних блоків на енергозберігаючі

2.На 10%  забезпечення комп’ютерною технікою

3. Капітальний ремонт харчоблоку

1. Недостатнє

забезпечення комп’ютерною технікою,

2. Заміна внутрішньої та зовнішньої каналізаційної системи.

3, Потребує поповнення групових кімнат сучасними меблями, та ігровими осередками.

4. Потребує оновлення розвивального середовища.

5. Не відповідає вимогам пожежної безпеки облаштування сигналізації

Для виконання завдань , визначених стратегією розвитку , визначено основні напрями розвитку, що відображені у розділах:

1.     Формування іміджу сучасного закладу освіти:

-         Комфорт та безпечні умови

-         Відсутність насильства та дискримінації

-         Інклюзивне, корекційне, розвивальне та мотивуюче освітнє середовище

2.     Система оцінювання освітньої діяльності в закладі

-         моніторинг

3.     Система педагогічної діяльності:

-         Кадрове забезпечення та підвищення рівня компетенції

4.     Система управлінської діяльності:

-         Стратегія і планування в ЗДО

5.     Проекти реалізації Програми розвитку ЗДО

2.     Очікувані результати

-         Підвищення рівня фізкультурно – оздоровчої роботи в закладі

-         Розумне використання інноваційних технологій : лего-технологія, використання паличок Кюїзенера, пісочної терапії, системи музикування К.Орфа, методик, програм , що сприятимуть розвитку дитини

-         Включення в освітній процес ІКТ

-         Модернізації матеріально – технічної бази закладу

-         Підвищення рівня професійної підготовки

-         Підвищення якості знань, умінь навичок дітей

-          

3.     ПРОЄКТИ З РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМИ

 

1 проєкт: «Формування іміджу закладу»

Мета проєкту :Створення комфортних та безпечних умов

№ з/п

Зміст заходів

Термін виконання

Виконавець

1

Зробити дизайн освітнього середовища закладу функціональним і таким , що дозволяє ефективно використовувати приміщення та територію закладу.

До 2025р.

директор, колектив

2

Проводити навчання працівників з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності

Згідно законодавства

директор

3

Щорічно проводити перевірку захисту заземлення , опору ізоляції

1 раз в рік

завгосп

4

Встановити в закладі пожежну сигналізацію

До 2026р.

директор,завгосп

5

Щорічно проводити повірку , перезарядку засобів пожежогасіння

До 01.09.кожного року

завгосп

6

Здійснити розбивку клумб на території , посадку хвойних дерев

2021р.

Завгосп, колектив

7

Проводити атестацію робочих місць 1 раз на 5 років

За графіком

директор

8

Проведення планових медичних оглядів

За графіком

Сестра медична

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

2 проєкт «КАДРИ»

Мета проєкту : забезпечення умов для розкриття потенціалу працівника, самореалізації.

№ п\п

Зміст роботи

Термін виконання

Виконавець

1

Моніторинг якості професійної діяльності педагогів ЗДО (проведення  тестування, )

за потребою

 директор, практичний психолог

2

Відповідно до атестації  забезпечувати проходження курсів підвищення кваліфікації. Ведення зошита самоосвіти педагогів.

2021-2026

директор , педагоги

3

Сприяти забезпеченню  закладу дошкільної освіти  кадрами з фаховою освітою.

2021-2026

директор

4

Доукомплектувати дошкільний заклад необхідною комп’ютерною технікою.

До 2026року

директор

5

Проводити атестацію педагогів, як форму виявлення рівня кваліфікації, що спонукають до професійного вдосконалення.

2021 – 2026

 директор

6

Вивчати, узагальнювати та поширювати передовий досвід педагогів  закладу, матеріали висвітлювати в засобах масової інформації.

2021-2026

директор

7.

Впроваджувати  ІКТ технології в освітній процес ЗДО.

2021- 2026

 педколектив

8.

Здійснити поступовий перехід до інтегрованої освітньої діяльності в ЗДО.

2021-2026

педколектив

9.

Підтримувати видавничу діяльність педагогів закладу.

2021-2026

педколектив

10

 

Очікувані результати:

·         Високий професійний рівень педагогічних працівників.

·         100% оволодіння педагогами технологіями ІКТ, використання Інтернет ресурсів в професійній діяльності.

·         Достатня мотивація праці.

·         Позитивні зміни у якісному складі педагогічних кадрів.

·         Удосконалення знань про інноваційні методики та технології.

·         Відсутність яскравих проявів професійного вигорання.

·         Зменшення кількості занять, збільшення часу для самостійної діяльності дітей.

 

4.     Проєкт «ОСВІТНЄ, ІНКЛЮЗИВНЕ, МОТИВУЮЧЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ВІЛЬНЕ ВІД  БУДЬ ЯКИХ ФОРМ НАСИЛЬСТВА»

 Мета проекту:

-         створення психолого – комфортного середовища  для учасників освітнього процесу.

 повноцінний особистісний та інтелектуальний розвиток дітей, захист психічного здоров’я шляхом здійснення психологічної експертизи і діагностики, соціально-психологічної корекції, профілактики, соціальної реабілітації, психологічної просвіти всіх учасників освітнього процесу.

Завдання:

·         підвищити ефективність діяльності практичного психолога шляхом використання соціально-педагогічних та психологічних технологій;

·         забезпечити якісний психологічний супровід процесу навчання та виховання дітей;

·         орієнтувати роботу практичного психолога на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в дитячому середовищі, профілактику девіантної і ризикової поведінки дітей.

Пріоритети:

·         побудова освітнього простору на основі принципу гуманізму;

·         розробка розвиваючих, корекційних програм навчання та виховання.

Заходи з реалізації проекту:

 

№ з/п

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавець

Очікуване фінансу­вання (у тис.грн.)

1

Забезпечення кабінету практичного психолога комп ютером

2021-2026

завідувач

Благодійні внески

2

Запровадження системного проведення соціально-педагогічних та психоло-гічних досліджень щодо актуальних питань розвитку вихованців на різних вікових етапах та виявлення найбільш болючих проблем навчання і виховання

Постійно

Практичний психолог

Не потребує

3

Проведення діагностики готовності дітей до шкільного навчання

щорічно

Практичний психолог

Не потребує

4

Використання прийому випереджувального навчання при підготовці дітей до школи

2021-2026

Практичний психолог, педагоги

Не потребує

5

Використання нетрадиційних форм роботи (казкотерапія, піскотерапія) під час адаптаційного періоду дітей в ДНЗ

постійно

Практичний психолог

Не потребує

6

Проведення циклу тренінгових занять для всіх учасників освітнього процесу «Емоційне благополуччя учасників освітнього процесу»

постійно

Практичний психолог

Не потребує

7

Проведення циклу тематичних семінарів «Формування сучасного іміджу сучасного педагога»

2021-2026

Практичний психолог

Не потребує

8

Подання матеріалів з досвіду роботи в періодичні видання

2021-2026

Практичний психолог

9

Скласти та оприлюднити правила поведінки учасників освітнього процесу , що забезпечують дотримання етичних норм, поваги до особистості

2021-2026

Практичний психолог

 

10

Взаємодія з органами та службами захисту прав дітей, правоохоронними органами

2020-2025

Директор, практичний психолог

 

11

Впровадження інклюзивної освіти в закладі(при потребі)

2020- 2025

Директор, всі учасники освітнього процесу

 

 

Очікувані результати:

·         створення особистісної траєкторії розвитку кожної дитини;

·         набуття здатності дітьми будувати морально-етичні взаємовідносини з однолітками, виявляти активний пізнавальний інтерес до оточуючого світу;

·         неконфліктна адаптація учасників освітнього процесу до суспільних змін, збереження їх психосоматичного здоров’я;

·         соціально-педагогічний патронат та психологічний супровід дітей вразливих категорій.

 

4 проєкт . «Виховання і розвиток особистості дитини»

 

Мета проєкту – забезпечити особистісне зростання кожної дитини з урахуванням її нахилів, здібностей, індивідуальних, психологічних та фізичних особливостей.

Завдання:

·         створити належні умови для функціонування освітнього закладу, який забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, реалізацію інтелектуальних, культурних, творчих можливостей дошкільників;

·         підвищити ефективність ігрової діяльності та пізнавально-гуманітарної роботи;

·         здійснювати особистісно-орієнтованого підхід у становленні цілісної особистості дошкільника шляхом впровадження інноваційних технологій, альтернативних методик;

·         надавати кваліфіковану допомогу дитині у формуванні вмінь та навичок, необхідних для продовження освіти в школі;

·         створити оновлене матеріально-технічне забезпечення закладу відповідно до вимог часу;

·         надавати якісні додаткові освітні послуги ( пізнавальний, художній розвиток, хореографія, предметно-практична діяльність).

Пріоритети:

·         інтелектуально-пізнавальний, соціально-моральний, мовленнєвий, художньо-естетичний розвиток дошкільника.

 

Заходи з реалізації проєкту:

 

Зміст роботи

Термін виконання

Виконавець

Очікуване фінансування (у тис.грн.)

Інтелектуально-пізнавальний розвиток

1.

Поповнювати розвивальне предметне середовище в групових кімнатах згідно з Типовим переліком обов’язкового обладнання.

По мірі необхідності

педагоги

Спонсорські кошти

2.

Створити осередок для ігор типу «Лего» в старших  групах .

2021- 2023

педагоги

Спонсорські кошти

3.

Продовжити практику проведення в ЗДО свят та розваг народознавчого спрямування.

Щорічно

 педагоги

4.

Розробити інтелектуальні карти відповідно планування

2021-2026

педагоги

Не потребує

5.

Впроваджувати нові форми, методи та засоби роботи для підвищення пізнавальної активності дітей.

Постійно

педагоги

Не потребує

6.

Розробити систему занять  та дидактичне забезпечення для роботи з вивчення віршів за допомогою мнемотехніки.

2021-2026

педагоги

2500

7

Використовувати ІКТ у роботі з дітьми дошкільного віку

Постійно

педагоги

8

Розробити відеопрезентації, презентації пізнавального характеру

2021-2023

 педагоги

Соціально-моральний розвиток

1.

Розробити  картотеку інтегрованих занять для дітей, спрямованих на розвиток родинно-побутової та соціально-комунікативної компетенції

2021-2023

педагоги

Не потребує

2.

Розробити дидактичне забезпечення інтегрованих занять спрямованих на формування основ духовно-моральних якостей.

2021-2026

педагоги

1500

3.

Удосконалювати роботу з формування у дошкільників правової культури.

2021-2026

психолог

Не потребує

Мовленнєвий розвиток

1.

Поповнити групові осередки портретами видатних письменників, поетів, художників України

     2021

  педагоги

Спонсорські кошти

2.

Продовжувати впроваджувати в практику роботи з дітьми прийоми мнемотехніки

2021-2026

педагоги

3.

Художньо-естетичний розвиток

1.

Продовжувати використовувати на заняттях з образотворчої діяльності нетрадиційні техніки зображувальної діяльності.

2021-2026

педагоги

забезпечення матеріалом -батьки

2.

Активізувати роботу з ознайомлення дітей із предметами народного декоративно-ужиткового мистецтва Прикарпаття.

2021- 2026

педагоги

Не потребує

3.

Оформляти тематичні виставки робіт дітей та батьків.

Постійно

педагоги

Не потребує

6.

Поповнити костюмерну дошкільного закладу новими костюмами для ігор-драматизацій, театральні куточки в групах новими видами театрів.

2021-2026

Керівник музичний,

педагоги

забезпечення матеріалом -батьки

7.

Проводити в ЗДО виставки  предметів народного декоративно-ужиткового мистецтва народів Прикарпаття.

2021-2026

педагоги

не потребує

 

Очікувані результати:

·         розвиток інтелектуальної сфери дошкільників як інтегрованого психічного явища, яке включає ряд пізнавальних процесів;

·         інтенсифікація сенсорного, математичного, мовленнєвого, естетичного, соціального розвитку дітей;

·         висока пізнавальна діяльність дошкільників, формування в них позитивної соціальної поведінки в суспільстві, розвиток самостійності;

·         розвиток мовленнєвої, предметно-практичної компетенції.

 

5. проєкт: «Соціально-психологічний супровід освітнього процесу, робота з сімєю" 

Мета проєкту – підвищити авторитет і роль сім’ї у вихованні і соціалізації дітей дошкільного віку, формувати сучасну педагогічну культуру батьків.

Завдання:

·         будувати довіру між всіма учасниками освітнього процесу на основі педагогіки партнерства;

·         забезпечити участь батьків у формуванні освітньої політики ЗДО;

·         підвищувати рівень професійної компетентності педагогічних працівників із питань організації взаємодії закладу і сім’ї;

·         підвищувати рівень педагогічної культури батьків;

·         реалізовувати навчальну роботу з дітьми на підставі особистісної та соціально орієнтованої моделі спілкування у тріалі «педагог – дитина – батьки».

 

Пріоритети:

·         піднесення на якісно новий рівень роботи педагогічного колективу дошкільного закладу з батьками вихованців

 

№ з/п

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавець

Очікуване фінансу- вання (у тис.грн.)

1

Батьківська конференція «Готовність сім’ї та дитини до навчання в школі»

щорічно

Директор , педколектив

Не потребує

2

Діяльність консультативного центру для батьків

Протягом року

Директор , педколектив

Не потребує

3

Залучення батьків до оформлення ландшафтного дизайну групових майданчиків  ЗДО

Щорічно

Директор , батьківські комітети

спонсорські кошти

4

Залучення батьків до облаштування спортивного майданчика

щорічно

Директор, батьківські комітети

спонсорські кошти

5.

Проведення конкурсів, виставок

Щорічно

 Директор , педколектив

Не потребує

6.

Проведення майстер-класів для батьків.

Постійно

вихователі

7

Залучення батьків до участі в освітньому процесі групи, розвагах, святах

Протягом року

Педагоги ЗДО

Не потребує

8.

Проведення спортивного свята «Тато, мама і Я – спортивна сім’я»

Щорічно в день сім’ї

педагоги, батьки

9

«Ефективне спілкування батьків з дітьми» психологічні тренінги

2021-2026

Директор , педагоги, практичний психолог

10.

Пропаганда кращого досвіду сімейного виховання

2021-2025

Директор , педколектив

 

Очікувані результати:

·         піднесена на якісно новий рівень робота педагогічного колективу з батьками вихованців;

·         належний рівень педагогічної культури батьків;

·         зорієнтованість батьків на виховання і розвиток дитини;

·         наявність доброзичливої атмосфери між працівниками ЗДО і батьками.

·          

 

6 проєкт. «Матеріально- технічне забезпечення»

Мета проєкту: забезпечення в  закладі дошкільної освіти належних умов для навчання і виховання відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, технічних та педагогічних вимог.

Завдання проєкту:

·         забезпечити відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, інженерно-технічних та пожежних вимог безпечні умови для життєдіяльності в закладі;

·         провести комплекс енергозберігаючих заходів;

·         поліпшити умови експлуатації та утримання будівлі дошкільного навчального закладу;

·         створити сприятливі та комфортні умови для організації навчально-виховного процесу;

 

Пріоритети проекту: здійснення заходів щодо модернізації матеріально-технічної бази ЗДО з урахуванням нормативних вимог.

 

з/п

Зміст заходів

Термін

виконання

Виконавець

Очікуване фінансування (у тис.грн.)

1.

Проводити технічний аналіз стану приміщеня  закладу з метою встановлення реального становища та визначення необхідності проведення ремонтних робіт

Щороку

Комісія

 

Не потребує

2.

Провести ремонт кабінетів.

2021-2026

Директор

По факту

3.

Встановити пожежну сигналізацію.

2021-2026

Директор

По факту

4.

Проводити із залученням відповідних спеціалістів обстеження покрівель з метою визначення їх дефектів та проведення відповідних ремонтних робіт

Щороку

Комісія

Не потребує

 

5.

Провести заміну огорожі закладу

2021-2026

Завгосп

 

6.

Проводити оновлення технологічного обладнання  (електроплита, пральна машинка, м’ясорубка)

2021-2026рр.

Завгосп

По факту

7.

8.

Провести часткову заміну дверей  внутрішніх

2021-2026

Завгосп

По факту

9.

Провести заміну дитячих меблів

 

2021-2023рр.

Завгосп

По факту

10.

Проведення капітального ремонту павільйонів  

2021-2026

 Завгосп

По факту

11.

Провести поточний  ремонт ігрових майданчиків  навколо ЗДО

 

2021-2022

 Завгосп

По факту

12.

Продовжити заміну освітлювальних приладів на енергозберігаючі

2021-2023рр

Батьківський комітет

По факту

13.

Провести капремонт освітлення території ЗДО.

2021-2026

Завгосп

По факту

14.

Провести капітальний ремонт внутрішньої та зовнішньої системи каналізації.

2021-2026

Сільська рада

По факту

 

Очікувальні результати:

·         відповідність приміщень та території ЗДО «Джерельце» сучасним санітарно-гігієнічним, інженерно-технічним та пожежним вимогам умов навчання та життєдіяльності;

·         оновлення матеріально-технічної бази ЗДО.

 7 проєкт.  «Здоров’язбережувальне середовище»

Мета проєкту: залучення дітей до здорового способу життя в умовах дошкільного навчального закладу та сім’ї, формування мотиваційної установки на здоровий і активний спосіб життя педагогів і дітей.

Завдання:

·         створити умови для формування здоров’язбережувального середовища в навчальному закладі;

·         зміцнювати й загартовувати організм дитини;

·         сприяти розвитку фізичних якостей;

·         поповнити матеріальну базу для роботи з фізичного виховання.

Пріоритети:

–  здоров’я дітей

–  загартовуючі заходи

–  оптимальний руховий режим

Заходи з реалізації проекту:

 

№ п\п

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавець

Очікуване фінансування

1.

Впроваджувати в практику роботи нетрадиційні методи, альтернативні технології, освітні програми щодо формування здорового способу життя дошкільників.

2021-2026

Директор , педколектив

Не потребує

2.

Впроваджувати в практику роботи закладу дошкільної освіти  оздоровчих технологій.

Постійно

Директор , педколектив

Не потребує

3.

Забезпечувати ЗДО методичною літературою з окресленої проблеми.

Постійно

Директор , педколектив

2000тис.гр.

4.

Систематично здійснювати медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком дітей.

Постійно

 Директор , педколектив медична сестра

Не потребує

5.

Організувати проведення з педагогами соціально-педагогічних, психологічних та валеологічних майстер-класів та тренінгів з метою удосконалення здоров’язберігаючого середовища в ЗДО та в родинах вихованців

2021-2026

Директор , педколектив психолог

Не потребує

6.

Запровадити комплекс заходів щодо попередження травмування та нещасних випадків під час освітнього процесу

2021-2026

Директор

Не потребує

7.

Контролювати відповідність дотримання Державних санітарних норм та правил «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей» \ 2013р\

Постійно

Директор  ,  медична сестра, завгосп

Не потребує

8.

Проводити моніторингові спостереження з питань мотиваційного ставлення педагогів до свого здоров’я та здоров’я дітей.

Щорічно

Директор , педколектив практичний психолог

Не потребує

10.

Висвітлювати питання формування здорового способу життя

Щорічно

Директор , педколектив

Не потребує

11.

Поповнити спортивне обладнання для занять з фізкультури.

2021-2026

Директор , педколектив

Спонсорські кошти

12.

Обладнати  спортивний майданчик

2025

Директор , педколектив завгосп

Спонсорські кошти

8 проєкт. «Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти  та колективу, планування в ЗДО»

Мета проєкту: застосування внутрішнього моніторингу . що передбачає систематичне відстеження та корегування навчання кожного здобувача освіти

№ з/п.

Зміст заходів

Термін виконання

Виконавець

1.

Здійснювати аналіз результатів і динаміки досягнень здобувачів освіти та колективу

2021-2026р.р.

Директор , педколектив, батьки, колектив

2.

Здійснювати річне планування та відстеження його результативності

2021 -2026 р.р.

Директор , педколектив

3.

Щорічний звіт директора закладу

2021-2026р.р.

Директор

4.

Моніторинг знань, умінь навичок здобувачів освіти та педагогічного колективу

2021-2026р.р.

Директор,  психолог

5.

Оприлюднення інформації про діяльність закладу

2021-2026р.р.

Директор , педколектив

 

 

 

 

               Проведення внутрішнього моніторингу самооцінювання

       роботи педагогічних працівників та управлінської діяльності

№ з/п

     Назва заходу      

Термін виконання

та форма фіксації

Відповідальні

1.

Комплексне самооцінювання :

Наказ

Робоча група

Відповідальний

     1 раз в рік

      05. місяць

Директор

-

За блоковою системою аналізу

08 місяць,

Річний план роботи закладу

Директор

-

Перед складанням Програми розвитку закладу

1 раз на 5 років,

Анкетування…

Директор , колектив

-

Перед складанням Річного плану роботи закладу

04 місяць,

Анкетування…

Директор

2.

Щорічний звіт керівника закладу

05-06 місяці,

Збори батьків та колективу

Директор

3.

Вивчення документації педагогічних працівників

1 раз на квартал

Директор

4.

Оцінка освітніх, професійних, управлінських …процесів працівників

За потребою, анкетування

Директор, психолог

5/

 

 

Щорічний аналітичний звіт по кожній групі

05 місяць

 

Педагогічні працівники

 

6.

 

Атестація:

-          інформаційний звіт працівника про свою діяльність

-          портфоліо

 

 

 На час атестації

 

Педагогічні працівники

7.

 

 

 

Проведення обстеження нервово-психічного розвитку дітей раннього віку

Вересень-жовтень

Квітень-травень

Вихователі

8.

Проведення корекційної (індивідуальної) роботи з дітьми за результатами моніторингового обстеження

Протягом року

Вихователі

9.

Постійний аналіз проведення корекційної (індивідуальної) роботи з дтьми за результатами моніторингового обстеження

Протягом року

Протягом року

10.

Підготовка довідки на педагогічну раду, проекту наказу про результати внутрішнього моніторингу результатів навчання та розвитку дітей

Травень (до педради)

Директор

11.

Проведення моніторингу рівня вмінь з фізичного розвитку

09.2021р.

05.2022р.

Вихователі

12.

Проведення моніторингу рівня звукового аналізу

09-10.2021р.

04-05.2022р.

Вихователі , логопед

13.

Проведення моніторингу підготовки дітей до школи

04-05.2022

психолог

 

Немає коментарів:

Дописати коментар