Звіт керівника
Старобогородчанського ЗДО (ясла-садка) «Джерельце»
за 2020-2021 н.р.
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Джерельце» – заклад освіти, який продовжує роботу щодо організації сучасного освітнього середовища, сприятливого для формування гармонійно-розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини, вихованні і зміцненні їхнього здоров’я. Заклад дошкільної освіти здійснює освітню діяльність відповідно до
Ø Законів України «Про освіту»
«Про дошкільну освіту».
Ø Указу Президента України «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 р.»
Ø Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція)
Ø Положення про заклад дошкільної освіти (27.01.2021р. №86)
Ø Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді
Ø Санітарного регламенту
Ø Інструктивно-методичних рекомендацій «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020-2021 навчальному році»
Ø Методичні рекомендації по організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантинув зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).
У ЗДО функціонує 4 групи:
v ранній вік (2-3 р. ж.);
v молодший дошкільний вік (3-4 р. ж.);
v середній дошкільний вік (4-5 р. ж.);
v старший дошкільний вік (5-6 р. ж.)
У 2020-2021 навчальному році в садочку перебуває 97 дітей. У своїй роботі використовуємо одночасно кілька діючих комплексних та парціональних програм (з певних напрямків роботи): «Українське дошкілля», «Впевнений старт» з дітьми старшого дошкільного віку, «Грайлик», «Про себе треба знати, про себе треба дбати» (з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності), «Дитина в світі дорожнього руху», «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях».
Головною проблемою нашого закладу на 2020-2021 навчальний рік є: «Організація сучасного освітнього середовища в закладі дошкільної освіти, сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини».
Завданнями ЗДО «Джерельце» на 2020-2021 навчальний рік є:
1. Збереження навколишнього середовища через об’єднання екологічних, соціальних, економічних складників.
2. Урізноманітнення та використання різних форм і методів спільної роботи з батьками.
3. Забезпечення якісного переходу дитини з ЗДО в НУШ.
Завдання на літній оздоровчий період
1. .Створення умов для ефективного оздоровлення дітей улітку шляхом упровадження сучасних освітніх технологій збереження і формування здоров'я.
2. Продовжити роботу над формуванням у дітей навичок орієнтування в екстремальних ситуаціях, практичного формування навичок безпечної поведінки, усвідомлення цінності власного життя і здоров’я.
3. Продовжувати поглиблену роботу над створенням емоційної сфери дітей дошкільного віку, формувати у них правильні ціннісні орієнтири засобами мистецтва – творчості, пізнання й відображення світу через емоції та почуття, засобами музики, театралізованої, ігрової, суспільної діяльності.
4. Удосконалення рівня розвитку мови у дошкільників засобами художньої літератури.
5. Засобами активних форм роботи по ознайомленню дітей з природою сприяти свідомому екологічному вихованню дошкільників.
Колектив дитячогог садка разом з батьками та Старобогородчанською сільською радою ОТГ створили розвивальне середовище у кожній вівковій групідля здійснення повноцінного освітнього виховного процесу. Значну увагу приділяємо повноцінному та якісному харчуванню, що є невід’ємною складовою зміцненню здоров’я дітей. Здійснюється постійний контроль за правильною організацією харчування дітей у дошкільному закладі директором, медичною сестрою, комісією з харчування.
Для зниження захворюваності дітей колективом ведеться клопітка робота, зокрема: чітке дотримання режиму дня, санітарно-гігієнічних вимог, організації фізичного виховання, систематичне щеплення дітей і проведення загартовуючих процедур.
В закладі працюють 10 педагогів: з них вищу фахову освіту мають 5 педагогів: середньо-спеціальну – 5 педагогів.
Впродовж навчального року педагоги удосконалювали свою педагогічну майстерність. Вони брали участь у різноманітних педагогічних закладах при проведенні яких, використовували такі форми роботи: бесіди-діалоги, обмін досвідом, диспути, ділові ігри, бесіди за круглим столом, тренінги. Використання цих різноманітних методів і прийомів дозволило сформувати у кожного педагога такий тип мислення , який стає невід’ємною рисою особистості, забезпечує творчий характер будь-якої праці.
Результатом навчально-виховного процесу було те, що діти дошкільного віку брали участь у різних видах розваг : «Ой я молода на базар ходила», «Миколаєва доброта», «Різдвяна розколяда», «Стрітенська свічка», Великодня акція «Писанковий сад», а за результатами психологічної служби готові до навчання в школі.
Завдячуючи Старобогородчанській сільській раді ОТГ, батьківській допомозі та злагодженій роботі колективу у ЗДО створені сприятливі умови для розвитку, виховання та навчання дітей, коли в центрі всього стоїть дитина, її права та законні інтереси, фізичний, інтелектуальний та культурний розвиток завжди на першому місці.
Підводячи підсумок вище викладеного, вважаю що всі поставлені перед колективом завдання – виконані, а проведена робота може бути оцінена добре.
Пропозиції та зауваження батьків приймаємо з вдячністю, з адекватним реагуванням та врахуємо в подальшій роботі.
Модернізація матеріально-технічної бази :
· Брали участь у проекті «Бюджет участі» – 30 000 грн (замінено 4 дверей, закуплено 16 крісел);
· Косметичний ремонт приміщення – 7 000 грн (бюджетні кошти);
· Килими до музичного залу – 8 000 грн (благодійна допомога);
· Стіл, м’ячі, тюнер – благодійна допомога.
Директор: М.Барабаш
Немає коментарів:
Дописати коментар